Emanuel – un blog creștin

Învățătura este o lumină, sfatul este o candelă, iar îndemnul și mustrarea sunt calea vieții. Prov. 6:23


Newsnetcrestin – un blog lipsit de profesionalism si etica

Am primit de curand o sesizare cum ca eu promovez minciuni pe blogul  Newsnetcrestin, blog care se doreste a fi un blog de informare in special pentru crestinii evanghlici romani. Am avut astfel surpriza sa constat ca domnii de la Newsnetcrestin mi-au preluat in intregime un articol, fara sa imi ceara voie, fara sa ma informeze  si fara sa puna un link catre articolul original. Desi apare un link catre blogul meu totusi nu apare catre articolul respectiv, iar ceea ce este cel mai ciudat este ca nu am primit nici un ping back care sa ma atentioneze ca cineva a pus un link catre acest blog.

In cateva cuvinte vreau sa ii atentionez pe cei de la acest blog de cateva greseli pe care le-au facut:

1. Articolul nu este datat. Deci o stire veche si „rasuflata”.  Ei l-au postat pe 9 februarie, adica ieri iar articolul este publicat de mine in data de 20 septembrie 2013.

2. Nu mi-au cerut acordul sa il publice integral, deci o incalcare a drepturilor de autor si a unor principii minime de etica jurnalisitica. Nu mai vorbim de etica crestina, peste care au trecut cu buldozerul.

3. Nu exista link catre articolul original ci spre pagina de index a blogului, ceea ce nu ajuta cu nimic.

4. Pentru ca articolul este foarte vechi stirea este una falsa si induce in eroare, iar eu sunt astfel invinuit de minciuna.

Asadar, sugerez administratorului acestui blog sa stearga articolul respectiv si sa faca cel mult un re-blog, care presupune preluarea unui numar limitat de cuvinte urmate de un link catre articolul original, si sper sa inceapa sa priceapa ca etica si responsabilitatea ar trebui sa functioneze si intre credinciosi.

UPDATE – 11.februarie 2014 – Raspuns primit din partea Newsnetcrestin pe e-mail.

Buna ziua!

 Ca urmare a protestului public fata de preluarea unui articol integral, am limitat postarea noastra doar la cateva fragmente, asa cum ne-am propus initial si asa cum am procedat si intr-o postare anterioara.
 Articolul ne-a fost trimis prin e-mail si din punctul nostru de vedere este inca de actualitate, deoarece ACUM primim numeroase materiale din partea ambelor tabere in disputa. Articolul respectiv ni s-a parut edificator in intregirea intelegerii fenomenului actual din BER.


Lasă un comentariu