Vladimir Pustan povesteste: Am fost rugat sa particip la o cununie…

agnus dei - english + romanian blog

O cununie facuta in cer

Ii multumesc lui Pytt ca a incarcat predica aceasta pe youtube pentru noi.

Vladimir Pustan povesteste:
Screen Shot 2013-06-10 at 9.30.02 AM
„Am fost rugat sa particip la o cununie ca sa tin locul unui coleg pastor plecat in America. M-am dus necunoscand pe nimeni si fara nici o tragere de inima pentru ca nu era sectorul meu si trebuia sa fac ceva ce nu-mi placea. Nu stiam ca Dumnezeu voia sa imi dea o lectie deosebita in seara aceea.

Eram in biserica, la amvon, cand au venit mirele si mireasa. Nu ii cunosteam, localitatea aceea fiind departe de casa mea. A intrat ea prima, la brat cu tatal ei, care a dus-o pana in fata altarului. Nu mi-am putut desprinde ochii de la ea, indiferent cat de pocait sau de intelept as fi fost in slujba mea de pastor… Cu toate ca nu aveam voie sa ma uit astfel, stateam…

Vezi articol original 881 de cuvinte mai mult

2 responses

  1. Vladimir Pustan povesteste (audio)

    1. multumim pentru link…

Lasă un răspuns

