Ce să fac ca să mă căsătoresc bine?

Amintiri cu sfinti

Am observat că există o dublă şi reciprocă nedumerire în materie de căsătorie: cei care nu s‑au căsătorit încă şi au ajuns să treacă de 20‑25 de ani se întreabă: „Cum au reuşit oare ceilalţi?” cei care s‑au căsătorit se miră: „Ce li se pare aşa de greu şi complicat?”

Am stat de vorbă nu demult cu un bărbat de aproximativ 28 de ani şi am fost surprins să‑l aud întrebându‑mă: „Ce ar trebui să fac? Oare nu este adevărat că Dumnezeu rânduieşte căsătoriile? Dacă vrea El să‑mi trimită pe cineva, mai trebuie să mă duc eu să caut?”

I‑am răspuns: „Ce găseşti scris în Biblie? Eu ştiu că undeva scrie: „Preaiubiţilor Săi, El le dă pâinea ca prin somn”, dar asta nu este un îndemn la lene şi nici nu asigură pe nimeni că pâinea ne/vă aşteptă dimineaţa înaintea uşii… Iţi aduci aminte cum şi‑a căsătorit Avraam băiatul, pe Isaac? Tatăl tuturor credincioşilor n‑a spus: „Dacă Dumnezeu vrea să‑mi însor băiatul cu una…

Vezi articol original 1.160 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

